Monday 9 September 2013

EXPERT WORKSHOP KINI KEMBALI


Seperti Tahun-tahun Sebelum ini, Pusat internet 1Malaysia(PI1M) Trolak Utara akan mengadakan expert workshop sebagai salah satu program tahunan. Untuk tahun 2013 ini, PI1M membawakan Shajaratul Design untuk bersama berkongsi kemahiran dalam bidang gubahan ini. 
Shajaratul design yang diterajui oleh Pn. Shajaratul sudah tidak asing lagi dalam bidang pembuatan hantaran dan gubahan. Hasil kerja beliau pernah diterbitkan didalam beberapa majalah antaranya termasuklah majalah Pengantin, Nona dan Majalah Rasa. 
Shajaratul Design Di Majalah Inspirasi Perkahwinan
Selain daripada itu, beliau juga pernah muncul didalam rancangan Wanita Hari Ini (WHI) di TV3 pada tahun 2011 bagi membuat demonstrasi cara-cara untuk menggubah dan menghasilkan bunga Telur serta Cenderahati perkahwinan.

Shajaratul Design di Wanita Hari Ini (WHI) TV3
Selain membuat Gubahan hantaran, Shajaratul Design juga turut menyediakan beberapa perkhidmatan lain antaranya mengadakan kelas Gubahan, jualan produk kraf dan sebagainya. Shajaratul Design boleh diikuti melalui laman facebook Shajaratul Design di facebook shajaratul Design dan di blog beliau di shajaratul blog . atau boleh berkunjung terus ke showroom shajaratul Design Sendiri di Seri Kembangan.

No comments:

Post a Comment